torsdag den 15. november 2012

Hjemme igen.

Så er jeg vel hjemme igen efter en super hyggelig tøsetur til København, med min dejlige svigerinde. Hold da op hvor var/er mine ben trætte og jeg skal lige hilse og sige, at vi fik shoppet igennem. Nå, men ude er godt men hjemme er bedst ;0)



                        Stempler: Panduro Hobby, Hero Arts, Magnolia og Clear arts stamps.

Tag lavet af rester:                                                                                                                                      

                                                Stempler: Hero Arts, Prima og Paper Artsy


Tak for dit besøg.


5 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle flotte tags og som altid fulde af skønne detaljer!
    God weekend lige om lidt.

    SvarSlet
  2. Lyder hyggeligt med sådan en shoppetur... og igen har du kreeret de smukkeste tags. God weekend, knus

    SvarSlet
  3. Das sind ja niedliche Tags.
    Sehr schön.

    Ganz liebe Grüße

    SvarSlet
  4. Nej hvor er jeg vild med det nederste tag, det seså lækkert i farver og sammensætning. Hjerteborten har jeg også gået og luret på, men man kan jo ikkefå alt man ønsker, og det går nok også alligevel :) men fin er den ! Det lyder dejligt med jeres tur. God weekend.

    SvarSlet
  5. I'm missing your work! Beautiful collage tags Helle! Hope you are doing well!

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.