søndag den 19. august 2012

Herrekort og så lige et tag

Dette kort  har jeg lavet for noget siden. Til baggrunden har jeg brugt Ha clingen Classic Fabric Design sværtet med Distressed ink walnut Stain. Herrestemplet er fra La Blanche.



Til taget's baggrund har jeg først sværtet en akrylplade med distressed ink i forskellige farver og derefter mistet med lidt vand. Træk dernæst taget henover farverne. Er der restfarve på pladen brug dette på et nyt tag. Når taget er tørt, kan man gå igang med at bruge template/stemple. Det eneste 
stempel jeg har brugt direkte på baggrunden er teksten "secret garden", det resterende er lavet med diverse templates. Fuglen og blomsterne er stemplet på karton og klippet ud. Jeg synes at det er vildt sjovt at lave disse baggrunde og se hvor vidt forskellige de kommer til at se ud. 

God søndag.







7 kommentarer:

  1. Åh Helle - dine tags er så flotte - dette her er lidt i samme sommerstil som det forrige..
    Herrekort er vist også lige et af dine specialer.

    SvarSlet
  2. Flot maskulint kort!
    Og lækkert kreativt tag!
    Rigtig god søndag.

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte - mé like :-)

    Spørgsmålet om mine flaskekort, det er en dies jeg har brugt

    Rigtig god søndag aften

    SvarSlet
  4. Oh, das sieht so wunderschön aus...

    SvarSlet
  5. Beautiful card and label! The label is very cheerful and i love the saying on the man's card, so funny in combination with the serious man-face :-))

    SvarSlet
  6. Super flot maskulin herrekort og et rigtigt nydelig tag.
    Ha en flot dag

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.