søndag den 11. marts 2012

2 udfordringer

Jeg havde bestemt, at jeg ville lave et kort der skulle deltage i to udfordringer på to forskellige blogge. Valget faldt på The Play Date Cafe med farveudfordring, at bruge gul, grå og sort og Less is More - Clean and simple one layer kort med skrift. Jeg skal love for det kort gav udfordringer.- at bruge gul,  ikke at bruge mange stempler og holde designet enkelt.og til sidst kun måtte være i et lag. Det var rigtig sjovt at prøve. Jeg havde MEGET svært ved at holde et enkelt design.


HA Stempler : Mix & Match elements og my art.
Paper Artsy: filmstrimmel
Tim Holtz: Manden med paraply.


Deltager i:

The Play date cafe Challenge 122#


Less is More week 58 - One layer - script

20 kommentarer:

  1. Det synes jeg, du klarede superflot. Er baggrundsstemplet ( det gule ) et HA stempel?.
    Det synes jeg ikke, at jeg har set før og det er lækkert!

    SvarSlet
  2. Super flot lavet... det er så smukt og elegant et kort i dejlige farver. God søndag aften.

    SvarSlet
  3. Beautiful spring colour! Great card, Helle!

    SvarSlet
  4. Jeg kan godt forstå du syntes det var svært, men det er da blevet et rigtig flot kort. Men det kunne let lige have fået et lag mere :D

    SvarSlet
  5. Dette ble jo utrolig flott, Helle!!!

    SvarSlet
  6. Super card and great colour combination!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    SvarSlet
  7. Søde Helle det er fantastisk - nøjjj jeg er vild med dette kort, ville øsnke jeg kunne hitte ud af alt det der med stempel på stempel - måske engang du kan hyres til et kursus ?

    Rigtig god ny uge

    SvarSlet
  8. What a great card! I really like it!
    Debby

    SvarSlet
  9. Love the colours and the background.

    SvarSlet
  10. Fantastic one layer card Helle!!

    SvarSlet
  11. Super mix of stamps, very striking
    Thank you very much
    mandi
    "Less is More

    SvarSlet
  12. LOVE what you did with all your delicious stamping, and that honeycomb is absolutely fabulous! Thanks so much for playing along with us this week at The Play Date Cafe!

    SvarSlet
  13. I've seen this stamp used a few times now but I have to say your card tops them all. I just LOVE that bold yellow background you've done with it! Thanks so much for joining in the fun with us over at The Play Date Cafe!

    SvarSlet
  14. Super super flot, Helle!! Gul & Gråt er bare så flot sammen - du har virkelig klaret opgaven flot! Er også vild med det honey comb stamp - hvor er det fra?

    SvarSlet
  15. This is incredible! Wonderful look!

    SvarSlet
  16. Such a great card :) Viv xx

    SvarSlet
  17. What a super mix of colour and shapes. It looks so textured for a one-layer card.

    SvarSlet
  18. You've made a truly awesome card! Congratulations on winning Honorable Mention!

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.