tirsdag den 21. juni 2011

Pip på hegnet

Udgangspunktet er et stykke råhvidt karton der er farvet med distress ink bundled sage, shabby shutters og lidt vand. Derefter stemples med diverse stempler, startende med de stempler der skal se ud til at være længst væk på kortet og derefter arbejdes fremad. Her har jeg afsluttet med hegnet og poststemplet.



HA stempler: La Letter, Woodgrain Pattern, Real garden petals, Speckled ornaments, Mix & Match element og French post.
Clear art stamps: Fugl, noder og hegn.

Kortet har jeg sendt til Jacqueline, som jeg er en meget stor beundre af. Jacqueline har sin helt egen unikke stil. Jeg er meget beæret, da Jacqueline har lavet sin egne fortolkning af kortet som du kan se her.


7 kommentarer:

  1. Thinking of you today Helle - be of good courage! I am so happy to have this treasure, it has given me so much enjoyment already. I will be keeping in touch! God bless you!

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt.. fed effekt med alle de stempler. God onsdag!!!

    SvarSlet
  3. Det er et meget smukt kort!
    Jeg elsker de farver

    SvarSlet
  4. I saw this card at Jacqueline's blog. Great card. Love all the details!

    SvarSlet
  5. Ja du får det til at lyde så nemt! I love your collage cards too.!

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.