lørdag den 16. april 2011

Rundt vintagekort m.v.

Jeg har en kasse med alle mine rester med udstansninger, udklip m.v. Det er sjov at prøve prøve at sammle et kort kun ved brug at disse rester. Kortet nedenfor er et eksempel herpå.


HA stempel: Holiday gift tag.
Image: fra internettet

Disse kort/tag er lavet til Kreative Fornemmelser og har tidligere været vist på Kreative Fornemmelsers blog


HA Stempler: La Letter, Leaf Flourish, Sew stylish, Mix & Match elements , Alphabet og Love everyday (hjerte)
                 Papir: Råhvid karton, Hero Hues Layering paper Blush, gamle bogsider og nodepapir.
                                                     Hero Arts Shadow ink: Soft blossom
                                        Tim Holtz distress ink: Vintage Photo, Walnut stain
                                               Andet: Ribbon Solids, blonderester, halvperler.


HA stempler: Sew stylish, Speckled ornaments, Friendly Flags, Ledger, Envelope Pattern og Thoughtful Messages.
                 Papir: Råhvidt karton, kraft, Hero Hues Layering paper Blush og rester mønsterpapir.
                                         Tim Holtz distress ink: Vintage photo og Fired Brick.
                                                     Andet: Halvperler, snor og 3D puder.

Rigtig god weekend og tak for de søde kommentarer. De gør mig meget glade.



5 kommentarer:

  1. Super skønne kort - og ja kender godt det med at samle i en kasse - jeg syntes bare der går for længe imellem jeg er i min, men det sker da :)

    Rigtig god lørdag aften til dig

    SvarSlet
  2. Tre super skønne kort igen... flot mix af rester. På det nederste kort er farver, stempler og flag så flot sammensat!!!

    God søndag til dig

    SvarSlet
  3. Jamen selv tak, alle de kommentarer du får er jo velfortjente. Det er altid kun pæne ord at sige om dine skønne kort.
    3 fantastisk flotte kort. Rigtig sød søndag til dig :)

    SvarSlet
  4. Sikke en god ide at lave kort af udstandsningerne. Sådan en kasse har jeg også.; )
    Og flot kort, du fik ud af det.
    God søndag.

    SvarSlet
  5. Ej, hvor dejlige kort. Bare jeg kunne sætte tingene sammen som du kan. Du er bare en mester til det!! Flot!!

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.