onsdag den 2. juni 2010

Et blomstersmil

Jeg havde stillet mig selv den udfordring at lave et kort uden brug af tekstbaggrundsstempler og der skulle være en "saying" derpå. Det lykkes dog ikke helt, for der listede sig alligevel et meget svagt tryk af "La Letter" (bag stjernerne) ind. Hvis jeg skal vælge et favoritstempel, er det "La letter" da det stempel kan bruges sammen med alle andre stempler på en eller anden måde. Jeg er i det hele taget vild alle former for skriftsstempler, hvilket også fremgår af bloggen.


HA stempler: " La Letter", "Three smilies", "Galaxy of stars", "Real Flowers" og "Thoughtful message".

Mange tak for du tog dig tid til at kigge forbi.

7 kommentarer:

  1. Hvor er det et lækkert kort. Flot farve og flot sat op af elementerne.
    Er det ikke skønt, at vi kan tage billeder ude i solen igen??

    SvarSlet
  2. Tak, jeg kan også godt lide at farvelægge, men det tager lang tid! Dejligt kort du har lavet, jeg kan rigtig godt lide "damerne" men ved ikke om jeg kan finde ud af at bruge dem til noget, men det er jo en udfordring i sig selv! Rigtig dejlige farver du har brugt, de klær hinanden og meget velkomponeret!

    SvarSlet
  3. Super super flot - og elsker stjernen du har på ;o)

    SvarSlet
  4. WOW hvor er det et flot kort med mange lækre detaljer - og sikke skønne farver :)

    SvarSlet
  5. Hej Helle.
    Tak for din hilsen ;), og et ligeså STORT TILLYKKE med dit fabelagtige sommerfugle-VINDERkort ! Det er vildt flot og kreativt, jeg er en kæmpe beundrer at din evne til at mixe et væld af stempler, til en smuk enhed!!! Der er SÅ fortjent, at du er blandt FAB 5!!
    Vi ses på lørdag, og snakkes forhåbentlig ved der...kan jeg ikke "kende" dig, må jeg jo spørge mig frem :))Glæder mig til en hyggelig dag i det nordjyske :D

    SvarSlet
  6. Super flot kort..god farve sammensætning

    SvarSlet
  7. Hej Helle så er det tid til blogrundfart ovenpå en super dejlig dag igår.Igen igen må jeg sige at du er en sand tryllekunsner med stemplerne. Det er nogen rigtig flotte farver. Collagen du har lavet er jeg da helt pjattet med. Ha en god dag

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.