onsdag den 12. maj 2010

Scrapkrise

Jeg er ked af at jeg ikke har været så flittig på bloggen. Det samme gælder med hensyn til at komme på besøg på jers blogge. Det er ikke mangel på lyst, men det er lige som der er for lidt timer i døgnet lige i tiden. Dejligt at der nu er lidt fridage.

Sad og ikke rigtig kunne komme igang med et kort, så der blev bare stemplet lidt på et stykke hvidt karton. Så blev udfordringen lige pludselig at få motiverne brugt.

HA stempler: "Four leaf grid", "Designer woodgrain", "Wallpaper flowers", " Houndstooth", "hydrangea", Harlequin Pattern", "Maiden with long hair" og "all occasion message".


6 kommentarer:

  1. Rigtig flot mix af stempler og den turkise farve.
    Jeg kender godt det med ikke at kunne få tiden til at slå til. Mit højeste ønske er også et års kreativt orlov ; )
    Kan du have en god fridag?

    SvarSlet
  2. uha ja vi vil ha flere timer i døgnet ikk ;o)

    Super fedt kort syntes jeg, rigtige gode fridage til dig

    SvarSlet
  3. Nøj, det ser da super godt ud.. nogen gange er det ok bare at sidde og lege lidt.. det kan der også komme noget godt ud af.. Men tiden - ja - den er ikke altid lige til at skaffe....

    Rigtig gode fridage til dig...

    SvarSlet
  4. Flot mix af stempler, Helle! Det ser bare super godt ud! Jeg stemmer for Karina's forslag om et års kreativt orlov! Ønsker dig nogle gode fridag(e)!

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. WOW det ser godt ud det mix med stempler du har lavet,rigtige gode farver,
    Jeg hopper med på vognen om et års kreativt orlov,det burde være lov :O)
    Rigtig god fridage.

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.