torsdag den 25. februar 2010

Friend

I dag har jeg haft besøg af min søde svigerinde og der blev scrappet igennem. Tiden flyver afsted når man er i godt selskab. Jeg er så heldig at svigerinden også er blevet bidt af scrap. Dejligt med en lidelsesfælle. Idag stod den på stamping for alle pengene. Svigerinden fik lavet 2 kort (uden mønsterpapir) og jeg 1 stk ( har ikke fået taget billed af det endnu).

Kortet her lavede jeg for nogle dage siden til HA´s februarudfordring.

HA stempler: "La Letter" (stemplet med en lyserød ink), "Antique engravings", "Galaxy of stars", "Thank you flourishes", "floral" og "messages".

Dette kort er fra i sommers men jeg har vist ikke fået det på bloggen - lidt sent måske!


Jeg er glad for at du havde lyst til at kigge forbi.

5 kommentarer:

  1. Bedre sent end aldrig. Og hold da op igen nogle flotte kort du har lavet. Hvor får du alle de ideer fra :-)
    Ja det er skønt at have en tæt på at kunne dele sin passion med... og så er det bare hyggelig..

    SvarSlet
  2. Flotte flotte kort begge 2... Der er vist ingen der er i tvivl om, at jeg er VIIILD med det nederste. Sikke dejlige farver;0)
    Knuuuser og god weekend

    SvarSlet
  3. Det er altid en fornøjelse at kigge herind. Flotte kort du har lavet.

    SvarSlet
  4. Rigtig flotte kort. Får altid nye behov for stempler når jeg kikker forbi.. Dejligt med Scrap i det Jyske næste weekend, så skal der købes HA-stempler :)

    SvarSlet
  5. Dejlige kort Helle. Du får godt nok noget fra hånden og lige meget hvad så ser det bare godt ud resultatet hver gang. Gad vide hvordan du bærer dig ad. Jeg elsker din blog :O) fortsat god søndag

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.