søndag den 10. januar 2010

Brug af Stamp-a-ma-jig

Jeg er blevet spurgt hvordan man bruger stamp-a-majig fra det forrige indlæg. Jeg har prøvet at lave en vejledning (håber ikke at det i stedet er en vildledning).

1. Stempel først på karton.

2. Stempel på den plastikplade der følger med stamp-a-ma-jig med ink. Stemplet skal følge hjørnet på det sorte håndtag.


3. Placer plastikpladen hvor man ønsker det næste stempel skal side. Læg det sorte håndtag så plastikpladens side/hjørne rammer hakket igen.

4. Fjern plastikpladen og sørg for at det sorte håndtag bliver liggende samme sted. Igen stemples nr. 2 blomsterskærm med evt. en ny farve ink. Stemplet skal igen følge håndtagets side/bund.



5. Ønskes en 3 blomsterskærm gentages pkt. 3 og 4 igen. Når resultatet er nået vaskes plastikpladen af og pladen er som ny.




Jeg håber at beskrivelsen er til at forstå. Stamp a-ma-jig er virkelig et super stykke værktøj og gør det nemmere at bruge træstempler. Hvis jeg er i tvivl om feks en clearstamptekst passer et bestemt sted på et kort, stempler jeg første på plastilpladen og prøver derefter at placere pladen oven på kortet det sted jeg gerne ville have stemplet. På den måde kan jeg se om resultatet er ok.

4 kommentarer:

  1. Den er smart. Tak for beskrivelsen.
    God ny uge til dig, lige om lidt.

    SvarSlet
  2. Waw super smart, tak for beskrivelsen :O)

    SvarSlet
  3. Det var da let at forstå med den forklaring, og hvor er det et smukt stempel!

    SvarSlet
  4. Kan du også fortælle hvor man kan købe sådan en?

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.