torsdag den 10. december 2009

Season´s Greetings

Mange tak for fødselsdagshilsnerne til Ane. Hun blev fejret i weekenden så i går blev det til en gang hjemlig hygge med de to gamle og hunden.

Pia, Kreative Fornemmelser har været så sød at få stemplet "collage Season´s Greetings" fra HA hjem til mig. Tusind tak for hjælpen Pia. Hvor er jeg glad for det stempel. Første gang jeg så det, faldt jeg pladask for det. Jeg har lavet dette kort + det næste til Scrapsisters kortudfordring. Julekortet skulle være i pastelfarver. - Ja, det er jo lige mig - altså pastelfarver.


Stempler fra Ha: "Cap and Scart Penguin" og "decorate your own". Julekuglerne er også fra HA men jeg har lånt stemplet af min søde svigerinde og ved desværre ikke hvad det hedder.


Slut for i dag og så på hoved i seng.

5 kommentarer:

  1. Dejlige pastelfarvede julekort :o)

    SvarSlet
  2. Super flotte kort som altid.. Skønt med de pastelfarver... God weekend..

    SvarSlet
  3. super skønne kort og i lækker farver - elsker også disse farver ;o)

    Det stempel med julekuglerne er da for lækker..

    Rigtig god weekend til dig

    SvarSlet
  4. Vildt skønne kort og hvor er de julekugler altså bare så fine... og dejlige farver du har brugt

    SvarSlet
  5. Jeg er ikke så god til pastelfarver, men dine er utrolig flotte.!!

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.