mandag den 7. december 2009

Bambi

Så blev der endelig tid til lidt scrap idag. Hele sidste uge gik med diverse forberedelser til firmajulefrokosten, som på medarbejdernes opfordring, altid bliver afhold på firmaadressen. Den sidste personalejulegave kom hjem torsdag så alle gaver blev klar til fredag.

Lørdag holdt vi Ane´s 17 års fødselsdag ( Hun fylder år på onsdag.), så søndag blev det ikke til andet end rent afslapning og håndbold i tv. Idag har jeg hold fri og alt scrappesageret er nu igen fundet frem.

Baggrunden er stemplet med "designer woodgrain". "young Deer" er stemplet på kork og grangrenen er "Big Pine Bough". Tekststempel: "Collage Season´s Greetings. Alle stempler fra HA. Mønsterpapir: Bo Bunny og Imaginisce.

Til min mor´s pakkekalender lavede jeg dette gaveindpakning. Hun elsker også sommerfugle. Ideen så jeg på Helle Kjul´s blog. Båndet med sommerfuglen kan tages af. Sommerfuglen er fra HA "Butterflies (3 images).
Mange tak til alle der har lyst til at kigge forbi bloggen.

9 kommentarer:

  1. Så skønt et kort du har lavet elsker bambi ;o) Wawww for en pakke du har lavet - super super flot

    Kan godt forstå hvis du går stille med døren efter sådan en weekend - men hvor godt scrappet kan komme frem igen ha ha

    Tillykke med Ane onsdag

    SvarSlet
  2. Sikke et sødt kort, og en skøn indpakning, den blev din or helt sikkert super glad for... Skønt du igen har tid til at scrappe igen...

    SvarSlet
  3. Superflotte begge to. Jeg har også lige investeret i bambi og kork hos Pia og havde faktisk også kik på den grangren. Men jeg fik vist shoppet rigeligt ; )

    SvarSlet
  4. Så sødt et Bambi kort og en helt fantastisk indpakning!
    Og dejligt du er kommet igang med scrapperiet igen;0) Det er snart 14 dage siden jeg har rørt scrap overhovedet!

    Knuser

    SvarSlet
  5. Super flot kort du lavet Helle, og sød lille æske du har lavet til din mor. Godt du har fundet dine scrapsager frem, de er ikke til at undvære. Rigtig god Tirsdag.

    SvarSlet
  6. Dejligt at se nyt fra dig, Helle. Sikke flot en gaveindpakning (helt dejligt at se sådanne nogle farver her midt i juleriet! Hvor er kortet flot fin detalje med halstørklædet.
    Tillykke med Ane på onsdag.

    SvarSlet
  7. Sødt kort og indpakning du har lavet. Godt du har fundet scrapsagerne frem igen. Mine er også lagt for langt væk.

    SvarSlet
  8. Super flot gaveindpakning - den er fantastisk og i skønne lyse farver! Ser du har fået Bambi og kork - lækkert ikke! Meget sødt kort med den lille fyr!
    Tillykke med Ane imorgen
    Sanne

    SvarSlet
  9. Hej Helle

    Tusind tak for det smukke, smukke julekort. Det er et fantastisk arbejde du har lavet med at flette det flotte juletræ. Jeg er helt vild med de små hæklede sommerfugle du har lavet - dem kan jeg HELT sikkert bruge. Sikken et arbejde du har haft med dem.
    Dejligt med en så personlig hilsen fra dig!
    Knus og tanker Sanne

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.