torsdag den 22. oktober 2009

Snemand Frost.

Nu er sidste uges udfordring til kortmesterskabet færdigt, så nu skal der scrappes efter lyst. Det har været rigtig sjovt og udfordrende, at deltage i mesterskabet.

Julekortet med snemand Frost er fra sættet "Let it snow" og farvelagt med copic. Baggrunden er først stemplet med "Raindrop background" og derefter med iskrystal i sølv fra "holiday saying". Alle fra Hero Arts.

Jah, dette kort er der ikke så meget at sige om. Jeg ville prøve at bruge stormønstret papir. Ikke lige det jeg ynder mest. - Kortet blev dog færdigt. LOL.


Mange tak for du kiggede forbi og for de søde kommentarer. Det varmer.

5 kommentarer:

  1. Hov hov... Nu må du da vist hellere holde øje, for du er da bestemt en af finalisterne til at gå i finalen! Du har fået min stemme nogle gange og jeg ville da næsten blive overrasket, hvis du ikke går videre.
    Hvor er det da nogle vidunderlige kort og især det med den herlige snemand er da for nuser;0)

    Nat nat...

    SvarSlet
  2. Nøjjj hvor er det kort med snemanden bare godt og i skønnnnnn farve :o)

    Det andet med stor mønster syntes jeg også er flot, er vild med detaljen med blomsten og snor med blade - Flotte kort :o)

    Rigtig god weekend til dig

    SvarSlet
  3. Hold da helt kæ.. de er flotte de kort her... Er vilde med begge to, super sød snemand.. Og hvis ikke du ynder at bruge stormønstret papir, så kan man bestemt ikke se det, for det er et vildt flot kort... Mums.. Og som Sofie siger, så tror jeg også godt du kan regne med at komme videre i finalen i kortmester.. God weekend..

    SvarSlet
  4. Jeg kender godt det der med det stormønstrede papir - ikke nemt! Men jeg synes du er sluppet rigtig godt fra det Helle. Er vild med dit snemands-kort skønne detaljer som altid!
    Sanne

    SvarSlet
  5. Snemand frost og frøken tø gik en tur ved Søndersø.... ; )
    Rigtig lækker kort igen ; )
    God weekend til dig.

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.