onsdag den 16. september 2009

Scrapsisters udfordring

Jeg har kun lavet et enkelt kort til scrapsisters kortudfordring, som denne gang skulle have syninger. Udfordringen var lige mig, men jeg har også meldt mig til scrapsisters "Kortmester 2009" hvor der skulle laves tre kort. Disse kort må ikke vises på bloggen endnu, men kan ses på Scrapsisters galleri under kortmesterskab.

På dette kort har jeg igen brugt stempler fra Hero arts. Syningerne er lavet på maskine.

Ane har nu også måtte give sig og har fået lavet en blog med hendes kreativiteter. Hun tegner og syr en del. Tegningen nedenfor har hun lavet og farvelagt med copic. Scanneren har vist ikke været helt god ved farvelægningen.


3 kommentarer:

  1. Jeg vil glæde mig rigtig meget til at følge Anes blog, hvor er hun dog bare fantastisk til at farvelægge!
    Ikke mindst er det et rigtig flot kort du har lavet, jeg kan så godt lide enkeltheden i det. FLOT!

    SvarSlet
  2. Flot kort, elsker syningerne og de blide farver. Hvor er det en dygtig datter du har, vil straks smutte over og se hendes nye blog. Forsat god weekend :o)

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.