mandag den 7. september 2009

Lørdagsscrap.

Så blev det weekend. Rengøring og oprydning blev klaret fredag, så der skulle scrappes lørdag. Jeg havde bestemt, at det første projekt skulle være at pynte en almindelig prøvekuvert. Designet var udtænkt. Baggrunden gik ret smertefrit, men da pynten skulle på forsvandt kreativiteten. Jeg brugte det meste af eftermiddagen og LOL- hvor blev resultater bare ikke som billedet på nethinden!!!!. Lørdag aften måtte jeg igang med et kort i håb om at det gik lidt bedre. Det gjorde det så ikke. Det tog en hel aften at lave ét kort.



PS: Jeg er blevet spurgt og syningerne på mine kort er lavet på maskine eller i hånden? På langt de fleste af kortene er der brugt symaskinen. Jeg bruger stinglængde 3 til 3,5, hvor normal stinglængde er 2,5.

3 kommentarer:

  1. Jeg kender godt det der med at man ikke lige får det resultat frem som man oprindelig så for sit indre øje :-) Men derfor kan resultatet sagtens blive flot - som i din flotte collage her. Tænk at få så flot en prøvekuvert :-) Mums!

    SvarSlet
  2. Det ser godt ud som altid Mor ;) Ikke en finger at sætte, på trods af alt det rod det resulterede i, i stuen :D...Men jeg burde måske ikke være den der klager (host host) :)

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.