onsdag den 30. september 2009

God bedring

Det blev sørme lige til et kort mere med god bedring til Scrapsisters udfordring til uge 38. Jeg har været ved at lege med mine nye stempler fra Hero Arts. Jeg er VILD med dem. Mine 3 kort til denne uges udfordring til Kortmesterskabet (må ikke vises op bloggen endnu - kommer senere) var alle lavet med de nye stempler.

Stemplet på kortet her er Collage Friend og blomsterne er fra sættet Artistic Borders. Teksstemplet er fra sættet All Occasion Messages. Papir fra Dream Bacis og Maja Design.
Rigtig god onsdag eftermiddag og tak for du havde lyst til at kigge forbi.

5 kommentarer:

  1. Super flot design Helle - jeg er VILD med det. Jeg holder meget af farverne lys blå og brun sammen - det ser knald godt ud! Elegant!

    SvarSlet
  2. Kan godt forstå du er glad for dine nye stempler, de er da for seje. Flot, flot kort :)

    SvarSlet
  3. Virkelig lækkert kort. Jeg er også ret vild med de stempler.

    SvarSlet
  4. Super flot kort og dejlig farver, kan simpelthen godt forstå at du er vilde med de stempler, de er da også bare så skønne :-)

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.