fredag den 10. juli 2009

JUHU, Jeg vandt lodtrækningen.

Yes, yes hvor heldig kan man være. Jeg vandt lodtrækningen i Scrapsisters kortudfordring. Det var lige min udfordring. Ikke firkantede kort. Det kommer nok til at knibe mere med denne uges udfordring - et "jordbærkort". Nå, vi får se.

Det er blevet til et par kort i dag. Dette kort har jeg lavet til min kære svigerinde´s værtindegave.

Min datter Ane har været ved at ryde op i sine tegninger. Da hun tegner meget så det er blevet til en del tegninger. Jeg fandt tegningen af lyngblomsten i skraldespanden og fiskede den op ( nu viser gemme-genet sig igen og heldigvis for det). Jeg blev inspireret til dette kort. Lilla er ikke min foretrukne farve, men det er sundt at blive lidt udfordret lidt.

Tusind tak for du kiggede forbi og tak til alle de søde kommentarer på min blog :0)
God weekend.


6 kommentarer:

  1. Yay! Tillykke Helle! Hvor godt at du vandt! Håber at du får nogle lækre goodies! God weekend til dig også!

    SvarSlet
  2. Tillykke med lodtrækningen. Håber du får noget du kan bruge.
    Fine kort
    God weekend.

    SvarSlet
  3. wiiiiiiiii STORT tillykke - så flot et kort, så kan godt forstå - også selvom det var ved lodtrækning ;o)

    Det andet kort er også super flot og jeg elskerrrrr lilla ;O)

    Rigtig god dag til dig

    SvarSlet
  4. Jeg elsker lilla, og er helt vild med det lilla kort, det er bare sødt og enkelt, og det er lidt sjovt med f.eks. tegninger som ikke ses på mange af de andre kort også..

    SvarSlet
  5. Tillykke med at du vandt.

    Super fine kort du har fået lavet. Godt den skraldespand ikke var tømt ;o)

    SvarSlet
  6. Tillykke. Og kanon flotte kort du laver.

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.