onsdag den 29. juli 2009

Fødselsdag

Min kære svigerinde (+familie) kom med en drømmepakke. Vi er lidelsesfæller med hensyn til gamle ting. Det er altid spændende at se, hvad svigerinden nu har fundet på. I pakken var der blandt andet et FLOT gammel fad til mit genbrugsstel og et STOOORT glas gamle knapper, blonder og meget mere. GUF GUF.


Min anden bror og fam. fik jeg det flotteste håndlavet glasrelief. Elsker ting der er håndlavet. Er det ikke en flot indpakning. Det er ikke nemt at se, relieffet ligger på en baggrund af grønne blade.

Jeg har i maaange år ønsket mig en udendørsbruser lavet i gamle vandrør. Da min far hørte det lavede han en til mig. Dejligt med en far der kan opfylde specielle ønsker når man er ved at opgive at få ønsket opfyldt.Af min mor fik jeg Anna Just´s sidste bog, som hun lige nåede at få færdig inden sin død.

Claus Dalby´s nye bog "Havedrømme" i 2 bind stod også på ønskesedlen og den var jeg heldig at få af min mand og Ane.

Jeg er vist nødt til at ringe til Chefen (min mand) på mandag morgen og sige: "Undskyld, Chef. Jeg kan ikke komme på arbejde, fordi jeg skal læse i mine bøger." Mon det går?

En sød havebuket fra min mand. Godt fundet på med vindruegrenene med druer, ikk?

Det har bare været en dejlig dag og der ved siden af fået så mange gode gaver. Regnvejret må skyldes en andens fødselsdag ;-)

Ha´en god onsdag aften.

3 kommentarer:

  1. KÆMPE TILLYKKE med fødselsdagen! Nej selvfølgelig er det ikke din skyld med regnvejret idag og solen har nu også skinnet:0)

    Lækre, lækre ting du har fået må jeg sige;0)
    Knus

    SvarSlet
  2. STORT tillykke med dagen(igår) wawww så lækker ting - jeg har også en svaghed for gamle ting ;o)

    Rigtig god dag ;O)

    SvarSlet
  3. Et forsinket tillykke med fødselsdagen Helle.
    Sikke nogle fantastiske gaver du har fået!!
    Hvis din mand så ovenikøbet også har arrangeret den søde buket i vasen - så tager jeg hatten af for ham. Perfect match! :-)

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.