mandag den 20. juli 2009

En lille fugl

Jeg havde siddet og surfet på mange blogge for at få lidt inspiration. På en blog fandt jeg pladask for en fugl som jeg bare måtte lifte. Kortet har ligget lidt og har bare ikke fået det lagt ind på bloggen.

Den anden dag skulle jeg lige se, hvad nye stempler der var på vej hos Pia og faldt over et stempel med fuglen på :0)

Baggrunden på kortet er lavet af rester (stadig fra de poster med rester, jeg har købt hos Sofie.) Blomsterstemplerne fra Hero Arts og er embost.


Et kort fra kassen. Det meste af papiret er fra Tilde og Marie Klip og tekststemplet er et gammelt et købt ved Panduro.


Nå, nu vil jeg til at scrappe lidt. Hav en god mandag eftermiddag.

2 kommentarer:

  1. Lækre kort i super fine farver. flot med syningerne.

    SvarSlet
  2. Skønne kort. Gid jeg selv kunne få taget mig sammen til at eksperimentere med symaskinen, for det er jeg altså vild med. Super flot.

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.