søndag den 7. juni 2009

Min datter har flere gange sagt at jeg også skulle have en blog. Da jeg ikke er noget computergeni har hun lovet at hjælpe. Så nu skal det prøves. Jeg må have lidt tålmodighed med designet, da min datter er på efterskole og kun er hjemme i weekenden.

Jeg startede med at Scrappe i februar 2009, så hus og familie har været forsømt siden. Sofie fra Fru Hansens Kælder har været en super hjælp. Hun har en engels tålmodighed og har hjulpet mig meget med forklaringer på mærkelige forkortelser, begreber, tips m.v. Tusind tak, Sofie.

Sidste lørdag var jeg på besøg ved Scrapamok i Asdal. Sofie fra Fru Hansens Kælder havde spurgt min datter om hun ikke ville komme og farvelægge stempler med Copic penne. Hvilken mulighed både for min datter og jeg. Det blev en uforglemmelig oplevelse. Så mange søde og rare mennesker samlet på et sted. Min datter syntes at det var "fedt" at sidde og farvelægge med hendes yndlings tucher. Jeg fik blod på tanden til at få gang i en blog.

Her er et billed fra Scrapamok. Også et stort tak til Heidi som var det første frivillige "offer".



1 kommentar:

  1. Hej Hellemor. Jeg var lige forbi din blog ifm at du blev designer for Kreative Fornemmelser og meldte mig til som fast læser; men syntes lige at jeg ville kigge lidt mere og det er som at læse en god bog - umuligt at stoppe førend jeg nåede bunden. Fantastisk arbejde; flotte detaljer og en vidunderligt sammensætning af farver og mønstre. You rock.

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.