mandag den 22. juni 2009

JUHU - jeg har fået post

Til morgen kom min gode ven - posten med mine nyindkøbte "behov" fra Pia - http://www.kreativefornemmelser.dk/. HURTIG ekspedition må man sige. I pakken var der en rigtig sød gave med. Lækkert grønt bånd med prikker (min yndlings farve), blomster og en pakke hjerter. Hvilken overraskelse og en af de dejlige. TUSIND TAK, Pia. Nu må jeg rigtig i gang med at øve både i at stemple og bruge stemplerne på kortene. Godt at det snart er sommerferie.




Lige et kort jeg startede på i weekenden. Skulle lige have det færdigt. Kortet er også lavet af rester. Det tar´lang tid, men det er rigtigt sjovt at lave.


Ha´ en rigtig god mandag aften.

2 kommentarer:

  1. eiiiiiii så lækker ting ham postmand per kom med til dig ;o)) det store stempel med blomster er også på min ønskeseddel + flere farver ;O))

    Kortet er virkelig flot-du er super til at få så mange spændende ting med derpå, hvad er str. på kortet??

    SvarSlet
  2. Sikke lækre ting du har fået dig. Wiii...så meget snolder. Du kommer til at hygge dig når du har ferie.

    Jeg er vildt imponeret over kvaliteten af imbosssingpulveret og så til den pris.

    Spændende kort du har lavet igen. Flot med så mange detaljer.

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.